In het kort
"Ik kan op een andere en voor mij totaal nieuwe manier naar mijn gedrag en emoties kijken en ik begrijp waar het vandaan komt. Zaken uit het verleden hadden veel meer impact op mij dan ik dacht. Door er op een andere manier naar te leren kijken lukt het mij inmiddels veel beter om mijn emoties te begrijpen en voelt het lichter aan."
Anoniem, vrouw, 46 jaar
"Het traject zelf heb ik als waardevol en verdiepend ervaren. We keken niet alleen naar het probleem in het hier en nu, maar ook naar de mogelijke oorzaken ervan. Daar had ik zelf nooit eerder zo bij stilgestaan, maar het gaf veel helderheid en heeft bijgedragen aan een succesvolle afronding van het traject."
Anoniem, man, twintiger
"Ik ben erg blij met de oefeningen die ik heb mee gekregen om mezelf uit deze negatieve spiraal te helpen.
Ik ben blij met alle hulp die ik heb gehad. Had het zonder niet gered."
Bob, dertiger
"Vanaf de start voelde ik me prettig bij Bart. Hij wist me steeds op een respectvolle manier uit te dagen om dieper in mezelf te kijken en kritisch te zijn, zonder dat ik me beoordeeld voelde. Dat gaf me ruimte om eerlijk te zijn, zelfs als het moeilijk was. Ik heb het traject als veilig, professioneel en enorm waardevol ervaren.."
Dana, 20 jaar
Ervaringen van cliënten
Bij de afronding van een traject vraag ik cliënten of ze iets willen opschrijven over hoe ze het traject hebben ervaren, zodat jij als je hulp zoekt een idee krijgt van ervaringen van mensen waar je misschien wat in herkent. In de titel vind je de klacht of hulpvraag.